sol & vår & lera

Jag stormtrivs med livet på inspelningsplatsen! Har varit här i fyra veckor nu. Ska ta en lite vilohelg hemma i Laholm nu, sen bär det av tillbaka till Trollhättan för att fortsätta med studioscenerna. Lite ledigt ska faktiskt bli skönt efter hårt arbete. Vi kör typ 14 timmarspass varje dag i veckan, men eftersom att det är utomhus får man mycket luft & sol. & leran den vänjer man sig vid. fast det har fått bli ett par nya gummistövlar faktiskt, de gammla slet jag ut på en vecka. Får skriva lite mer när jag är hemma och har tid. Nu ska jag upp till resturangen på vårt hotell för att käka kvällsmat. Ciao. (Förresten, det där jag skrev om att uppdatera med bilder sist får jag nog tyvärr ta tillbaka. man får tydligen inte publicera bilder för allmänheten. Trist, men ni får vänta.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback