annorlunda.

snow
sn?
Det är så det känns att vara tillbaka på skolan. Senast jag var här såg det nästan ut som på bilderna. Nu är det vår & fint. Sommarkänslan börjar innfinna sig hos folk, det märks. Detta är lätt bästa tiden på skolan på hela året. Och ändå längtar jag tillbaka till inspelningen. Fast självklart är det underbart att träffa alla klasskompisar på skolan igen, man saknar gemenskapen. Speciellt i grillkvällstider som det ju börjar bli.
Träffade Magnus för första gången på flera veckor i helgen. Det var en sjukt bra helg. Vi gjorde diverse små utflykter, åt gott, drack gott, spelade tvspel, skrattade och myste. Världens bästa kille.
På torsdag börjar påsklovet, då ska jag hälsa på kära mor över helgen. Sen bär det av tilbaka till Trollhättan för filminspelning skulle jag tro.
Förresten så är jag och mangelito på jakt efter lägenhet i Göteborg. Om nån har något tips så hör av er.

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag kommer hem till snön igen i morgon jag.. eller kanske mer slask.. =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback