VEM UPPFANN TRÄNINGSVÄRK?

Idag har jag inte tagit ett steg utanför huset. Vi hade lite festligheter igår och jag är trött som fan. Tänkte dock pallra mig bort till Hultet snart för att sleva i mig lite gulasch. Dessutom lider min kropp av träningsvärk idag. Jag var ute och red igår och det märks att det var ett par år sen sist, phu! 
Och idag kommer Robbs tillbaka efter sina praktikveckor, det ska bli snajsigt som fan. Och han har Maggan med sig också hoppas jag. My Prison Break buddy. Femtonde avsnittet väntar här nämligen och jag är jävligt spänd på det. 
Kan ju också tillägga att jag förhoppningsvis inom några dagar kommer att ha fått hem kameran här nedan. Äntligen en digital systemkamera. Canon EOS 350D, jiihooo. Då kommer jag defenitivt börja uppdatera lite mer på bildsidan. Nä, påklädning och en tripp till affären väntar.
 (Till alla er där hemma: Jag kommer vara hemma mellan trettonde och tjugotredje april ungefär. Hade varit kul att träffa så många som möjligt. Saknar er!)
     canon eos 350d



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback