Tillbaka för att återuppta uppdaterandet av mitt liv.

Uppe med tuppen för att kolla solljuset på morgondagens inspelningsplatser. Vi ska nämligen filma vissa scener på vår dansfilm i snö och jag ska hissas upp i luften på något jävla vänster. Iallafall, för att komma till saken, när jag för en gångs skull går upp klockan sex visar det sig att vädret är lika grått som mina farmors hår varit det senaste århundradet. Faan. Och dessutom är jag urusel på att uppdatera mig här. Ska väl bättra mig som man säger. Var hemma i Laholm förra helgen eftersom det var avslutning av filmdagarna samt filmmaran som jag ställt upp i tre år i rad nu. Mna klasskamrater vann i år och jag är mycket stolt. Min film fick hederspris iallafall, och dessutom var det vinst för min del förra året. Huh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback