Hello Sunday.

Valet av restaurang landade på den asiatiska krogen Hello Monkey. Varken jag eller Magnus har varit där tidigare men hört att det ska vara bra. Och ryktet stämde! Fantastisk mat, trevlig personal, snabb service och vettiga priser. I källaren finns även ett såkallat City Spa. En bubbelpool med plats för 6 personer att bada, samtidigt som man kan dricka goda drinkar och äta frukt. Det blev ingen bubbelbadande för vår del igår, men kanske en annan gång.
Mätta och belåtna begav vi oss till bion. Inte heller The King's Speech var någon besvikelse. Det mest utmärkande får jag nog ändå säga är det fantastiska skådespeleriet. Tyckte att hela filmen innehöll många små guldkorn, scenen ovan är en av dem. Nästa biobesök blir förmodligen Black Swan. Är riktigt taggad inför den! Nathalie Portman är en av mina absoluta favoriter.
Magnus är på jobbet och jag passar på att tvätta och städa lite. Sen, åter till Stall Christiansson.

Kommentarer
Postat av: Ekki-pekki

Mysigt värre, skönt med lite häst-break ibland..

Let's see it together, jag har varit superpeppad i två år inför den!

2011-02-07 @ 15:42:41
Postat av: nathalie

Ska också ta och se black swan. Läst att den fått rätt bra kritik :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback