Katrineberg.

Ja det är ju inte utan att man saknar sitt stökiga rum på skolan litegrann.
Iallafall dessa tråkiga ensamma dagar, utan tokiga grannar som man kan låna film av.
Fast i och för sig har jag & mami shoppat idag. & det var kul.
Nya byxor blev det minsann, jojo.
En sak var dumt dock, att ungdomsmottagningen har stängt såhär i juletid.
Fast systemet var öppet, så jag blev glad igen.


rum1
rum2
rum3
Kan ju informera att mitt rum inte alltid är såhär stökigt.
Bara på slutruschen innan lovet
.


Kommentarer
Postat av: annamia

jag tycker att ditt rum nästan alltid är stökigt. men på ett mysigt sätt. jag gillar inte stela rum.

Postat av: Gisela

Till Linköping kommer jag nog inte, men tack för inbjudan. Kommer till Göteborg den 4 januari.

2006-12-28 @ 21:37:41
URL: http://gisela.blogg.se
Postat av: Maja

Hejsan frida! vilken trevlig blogg du har? Det later som att allting ar valdigt bra med dig, vilket ar bra.
Sjalv befinner jag mig i en liten bergsby i Guatemala, sa jag mar oxa bra.
jag blev sjukt sugen pa att aka och halsa pa dig nar jag kommer hem, sen tycker jag att du och jag ska halsa pa Nelly i Oslo i var.
Karlek / maja

2007-01-12 @ 21:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback