Hjälpsamhet.

Tänk vad fina människor man är omgiven av. Ibland får man påminna sig själv om det. Bara den senaste veckan förtjänar flera av mina fina vänner fina hederspris. Till exempel bästa Gisela, som när hon läste att jag gärna ville ha en speciell affisch kollade runt på sitt jobb om hon kunde få tag på en till mig. Smurfpris till dig! Tyvärr var alla affischer slut och det fick bästa Camilla reda på och ringde helt plötsligt och sa att hon var på ett ställe där de såldes och att hon gärna köpte en åt mig. Smurfpris till dig! Bästa Annie på jobbet som gick med på att byta ett pass med mig trots att det var löning och lördag och säkert jättemycket jobb. Plus att det var ett längre pass. Smurfpris till dig! Tyvärr visade det sig att vi inte kunde genomföra bytet av andra anledningar. Men då fixade bästa Karin på personalavdelning att jag kunde vara ledig trots allt. Så nu kan jag gå på travgalan på Åby den 26e februari! Smurfpris till dig! I söndags när jag jobbade i stallet från morgon till kväll och inte hade tid att äta lunch kom bästa hästägar-Linda med korv & mos till mig. Smurfpris till dig! Sist med inte minst bästa Magnus som varje dag när kommer från stallet fixar mat och kvällspromenerar med hunden. Plus allt annat som han gör hela tiden varje dag. Grande Smurfpris till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback