MALTA! - here I come.


CORINTHIA HOTEL ST. GEORGE'S BAY .

Nu ska jag iväg till stallet sista dagen innan resan. Köra Echo en sista gång, lägga iordning alla prylar och sen sela ut Gustav för ett provlopp. Sen får jag skynda mig hem så mycket jag bara kan, för som vanligt har jag inte packat ett plagg ännu. Trots att vi åker mot Linköping senast kl 17 idag. Där sover vi över på Ärtvägen hos Sten och Lollo, imorgon lämnar vi Troja och de andra hundarna på pensionat. Stockholm nästa! En hotellnatt där och sen går flyget från Arlanda tidigt torsdagmorgon. Så från och med torsdag befinner jag mig alltså på detta fantastiska hotell i en hel vecka. Sweet!


En liten hotellfrukost för två :)


Fasaden.


En av alla swimmingpooler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback