Sista helgen.

image172
Förra helgen var min sista på skolan. Det känns mycket märkligt måste jag säga. Två år har redan gått. Magnus var här och det var en två-dygns-fest. Lite festival känsla måste jag nog påstå. Jonas var också här på besök och det var mycket uppskattat av alla. Han var sig lik.
I måndags hade vi vår årliga filmfestival, som också var lyckad. Vi har fått många positiva kommentarer från alla möjliga och det känns jävligt skoj. Igår hade klassen avslutningsfest i filmhuset med grill och dans. Vi tillbringade också mycket tid i Steves folkabuss och på teaterhustaket. Jag ska lägga upp bilder sen när jag har tid, för det finns mycket kul. Idag är det avslutningsfest för hela skolan, med lärarspex och middag. Jag har packat ur hela mitt rum och allt känns jättetomt. Imorgon åker jag alltså hem för att göra ingenting i en månad. Ska bli ganska skönt faktiskt. Men om någon skulle ha något förslag på vad jag kan göra så är det välkommet. Det får gärna innefatta både pengar och filmskapande. Nu ska jag göra mig i ordning inför Göstas tal och sommarsånger i aulan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback