Ruski i Götet.

image166
en staty på järntorget var ovanligt påklädd.

Som jag kanske har berättat förut så har vi fem ryska brudar på besök hos oss just nu. Det har blivit en del filmklippning, men kanske inte så mycket som det borde ha varit. Det har dock varit desto mer nöjen. Party med singstar och utflykt. I lördags till exempel åkte vi till Göteborg för att visa stan och gå på Liseberg. Det var verkligen uppskattat, både av mig, mina klasskompisar och av ruski. Imorgon beger vi oss till Danmark för att gå på en fotoutställning på Louisiana. Det är en fotograf som jag gillar mycket som ställer ut, Cindy Sherman heter hon. Hennes grej är att hon alltid fotar sig själv i olika karaktärer eller ur olika filmer. Det ska bli mycket spännande. På kvällen blir det hejdå-fest med ostbricka.

här nedanför är två exempel på cindy shermans foton.

image167
image168

Kommentarer
Postat av: Robelito

Hej frida, sholla min blogg. pussssssssssssssssssssssssssssss

Postat av: robelito

hej frida...sholla min blogg
puuss o kräm

2007-05-15 @ 13:47:06
URL: http://svenskaverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback