Relax. Take it easy.

image173
image174
Låten går på full volym. & det stämmer fan. Man ska chilla & ta det lugnt.
Och vilken start man har fått på sommaren. Det är så underbart fint. Det är därför jag inte uppdaterar här så ofta. Magnus var här förra helgen. Nu för tiden har vi inte haft tid att ses så ofta. Och det lär ju inte bli oftare inom den närmsta framtiden. Men det får gå. De få stunder man ses väger upp all väntan och längtan.
Igår var jag, farmor och farfar i Danmark och shoppade alkohol till Jeppes studentfest. Tänk att lillebror redan ska ta studenten. Det är sjukt. Nu är Anton enda barnet i familjen. Imorgon ska han på bal, och jag ska lätt fota massvis. Får lägga upp lite på bilddagboken sen. På lördag springer de ut och efterföljande fest väntar hemma i Laholm. Kommer bli kul. Ska in till Halmstad imorgon och shoppa lite tänkte jag. Man vill ju vara fin när det vankas fest. Dessutom måste jag köpa nya ridbyxor. Jag spräckte mina härromdagen :]
(Förresten är jag fortfarande på jakt efter arbete i Göteborg, ev. Malmö. Hör av er om ni vet nåt.)

Kommentarer
Postat av: Anna

JA, chilla är mitt ledord ;)

Postat av: sophia

vilka fina bilder!

2007-06-15 @ 20:50:59
URL: http://sophialignercrona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback