GLITTERGLAMOUR&HÄSTSKIT

image178
Igår var det dags för Osbecksgymnasiets årliga studentbal. I år var det inte min utan lillebrors tur. På bilden ovanför är han och hans dejt Edona. De såg ut att ha mycket trevligt, precis som jag hade på min. Hade gärna velat vara med, hur ofta får man chans att gå på bal liksom. Det kanske är nåt man borde införa, årlig bal med sina kompisar. Få vara lite extra fin. Jeppe och hans klass åkte häst och vagn dit. När jag gick på bal åkte vi husvagn dragen med en jaguar. Klassigt :]
Idag har jag inte gjort speciellt mycket. På morgonen åkte jag till stallet där jag hittade Kalle i hagen. Han var inte alls sugen på en ridtur. Men tillslut fick jag upp honom. & när vi väl kom ut var han allt annat än slö! Efter det åkte jag till farfar. Han & jag begav oss ut i skogen för att hugga björk som jag sen satte upp på vår altan. Imorgon är det nämligen studentfest för Jeppe. Kommer bli skoj. Jag har köpt en exeptionellt bra present, heh. Nu ska jag hjälpa till att förbereda maten inför morgondagen.
KALLE1 KALLE2

Kommentarer
Postat av: sophia

Nämen är du en rid tjej det viste jag inte. alltid roligt att få reda på saker om andra. hoppas att du har det bra hemma!
Kram Sophia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback