& nu kan man pusta ut.

Det har hänt mycket sen jag skrev sist. Det är nog därför jag inte riktigt pallat at uppdatera. Magnus besökte mig en hel vecka. Vilket var sjukt kul. Eftersom han numera är bosatt i gamleby som är hur långt bort som helst så kommer vi kanske inte kunna ses så ofta. När han var här var det iallafall WayOutWest festivalen här i Göteborg. Hur kul som helst trots det trista vädret. Tänkte lista artisterna jag såg; The Ark, Devendra Banhart, Eagles of Death Metal, Erykah Badu, Hellacopters, The Hives, Juliette and The Licks, Kanye West, Manu Chao, Moneybrother, The Pouges, Primal Scream, Regina Spektor, Sparta, Teddybears Sthlm. Phu, det var nog allt! Fanns massa mer jag velat se, men det hanns helt enkelt inte med. Bäst var Sparta, Juliette and the Licks och Eagles of Death Metal.
Vi hann även med ett biobesök när Mags var här; Robert Rodriguez Planet Terror! Askul verkligen. En riktig klassisk splatterfilm. Hade verkligen velat se Tarantinos Deathproof på bio med. Men den har ju slutat gå nu. Ska lätt köpa boxen när den kommer ut.
När Magnus hade åkt hem kom kusin Nathalie på besök. Då var det dags för Göteborgs Kulturkalas. Dock såg vi inte så mycket artister på grund av allt regnande. Men vi hann i allafall med Bounce och Timbuktu. Hann också se en jäkla massa film :) Såg även Vive La Fete på kalaset. Men det var med Gisela efter att Nathalie hade åkt hem. Drack även den nya specieliteten tequila. Fast man tar kanel & apelsin iställer för citon & salt. Hur smaskigt som helst!
Har även hunnit md ännu ett biobesök med Gisela; Ciao Bella. Vi hade italiensk afton med bio och sen italiensk resturang. Mycket trevligt.
Efter alla dessa strapatser hade jag slutigen en skön slappdag med film, mys & lasagne med mina kära sambos här hemma. Idag ska jag köpa nya kattmat & diskmedel. Allt är tillbaks til vardagen..
image193 image191
juliette lewis i juliette and the licks är den coolaste bruden någonsin.
& killarna i sparta är inte så dumma de heller.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja tack för vistelsen kusin. mycket trevligt faktiskt. lite trist väder bara men vad ska man göra? hoppas att allting är bra med dig & så? :) Du får sända mig lite juliette and the licks låtar sen en dag. och jag har ny blogg, igen haha. attlie.blogg.se :) nu måste jag återgå till mitt arbete här i skolan. men ha det bra. vi ses & hörs. puss&kram.

2007-08-23 @ 11:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback