De Hänsynslösa

Nu har man börjat komma igång lite i skolan, både filmningen och de andra bitarna. Idag har vi till exempel filmat vår presentationsvideo. Lägger upp lite bilder så fort jag får dem. Jag ska föreställa en cool brud med affro som rånar en bank. (inspirerat av De Hänsynslösa) Mycket trevligt. Lite senare ikväll är det födelsedagsfest för Nils David som fyller 22 år, hoppas det blir lika najs. Förra helgen fick jag magganbesök, vilket innebär fest, mys och grillning :] Det tackar man ju aldrig nej till. Därför kommer han nog denna helgen med. kan ju även berätta att min klass var i danmark i måndags. Var på Louisiana samt gjorde lite inköp. Det var en riktigt schysst utsällning iallafall. Videokonst typ. Eftersom att jag intehar några bilder från varken inspelningen eller danmark kommer här en liten bild på maggan som fixar mat i mitt kök. Samt en bild på mig som togs för typ två veckor sedan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback