bläsch..

Och jag som hade bestämt mig för att bli grym på detta. Uppdatera och sånt.. Nåja, får skylla på att jag inte har haft tid. (Fast det är en lögn.) Men jag har lite mindre tid nu iallafall. Fick äntligen tag på ett jobb. Skönt som tusan. Snart börjar pengarna rulla in. Sen sist har jag hunnit med ganska mycket. Det var ju midsommar och så. Maggan var på besök en vecka. Träffa alla kompisarna igen. Grillparty och kubbspeleri på stranden. Allt som hör Laholm till alltså. Veckan som magnus var här åkte vi dessutom rodel. Mycket trevligt, gick fort som tusan. Nästa gång ska det gå ännu snabbare.
Ikväll blir det att gå till Annabell, käka lite pizza, dricka lite och se på finalen. Kommer nog vara en del folk där. Och så drar ju tennisveckan igång här och jag har en veckas ledigt. Kunde inte blivit bättre. Åka båt, bada och  så ska jag fan upp på den där wakeboarden också. Nu har jag sagt det i ett år.
Hm, måste fördriva tiden på nåt sätt tills skolan börjar iallafall. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback