söndag: BRADAG

Då lördagen blev lite av en besvikelse tog jag igen mina planer idag. UNDERBARA SÖNDAG!

        

Lördagen var en kanon dag med värsta-språket-speleri, filmtittande och mys. Precis som det kan brukar bli här på skolan. Men om man ser till mina egentliga lördagsplaner så var jag alltför seg eftersom vi hade party på fredagskvällen. Festen var lyckad. (Kanske lite för lyckad, därav den slappa gårdagen.) Idag sov jag exakt så länge som jag kände att jag behövde. (Måste ju vara utvilad tills den fortsatta filminspelningen imorgon.) Jag steg upp, lyssnade på musik, tände lite ljus och väntade på att Sara skulle vakna. Sen åt vi banan och såg på teve. Efter att vi fått på oss massa lager kläder gick vi äntligen på promenad. Välbehövligt som fan skulle jag vilja säga. Efter en veckas inomhusinspelningar börjar man känna sig som lite av ett fettmonster. Vi gick och gick och gick. Helt sjukt bra väder. Vi gick tills solen började gå ner, hittade den stora kullen som vi letat efter en vecka. Hittade även en damm som man kan åka skridskor på, tyvärr innehöll den en hög med barn så vi vågade oss inte dit idag. Men någon dag då jävlars ska det bli åka av!  Efter att vi promenerat av oss gjorde vi vad varje normal männsiska skulle göra. Jag, Sara och Nils beställde pizza och såg på film. En alldeles utomordentligt bra film blev det; Amores Perros, mums. Imorgon fortsätter inspelningar och annat filmtjafs som kommer bli hur kul som helst

jag&sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback