A trip to the shoppinghelvete.

Kom precis hem från en liten kortvisit på Gekås. För er som inte varit där kan jag tala om att är ett sjukt ställe som ligger ungeär två mil från min nuvarande bostad. Eftersom jag är färdig med filmadet en vecka för tidigt så jag tar lite välförtjänt ledighet nu. Tänkte att shopping kunde vara på sin plats. För en gångs skull var det folktomt. Jag köpte nödvändigheter som tandkräm, strumpor, dv-band, nya batterier till min systemkamera (asdyra!) och så köpte jag ny hårfärg för mitt knallröda hår börjar mer och mer bli ljusrött/äckelrosa/orange nånting. BLÄ! Köpte nog inget som jag inte tänkt, förrutom lite choklad. Duktigt shoppat av mig efter jag är pank typ. Jag köpte även en kalender som jag tänkte att jag skulle leka lite med nu. Sara har åkt hem till Varberg ett par dagar nu så jag vet  inte riktigt vad jag ska göra. Någon som har något förslag? Och bland förlagen vil jag inte höra betala hya för det vill jag inte.

Kommentarer
Postat av: helena

gekås är ju bara sååå roligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback