Göteborg.

Till helgen ska jag äntligen sätta mig på tåget till Göteborg. Få träffa Maggan efter tre långa veckor. Jag bli fan tokig när det går så lång tid utan att ses. Det kommer bli bästa helgen på länge. Kan verkligen behöva komma bort efter en stressig filminspelningsvecka. Som i och för sig har varit väldigt kul, men ganska påfrestande. Vi ska nog gå på bio, på det där nya stället. Och laga god mat. Ligga kvar i sängen tills klockan är alldeles för mycket. Kolla på alla prison break avsintt, för inget prison break avsnitt är ett riktigt avsnitt utan maggan. Åhå, vad jag längtar. Jag skulle vilja spendera hela december i Göteborg. Men det går inte. Får helt enkelt ta till vara på helgen riktigt ordentligt. Värmer upp med att kolla på bilder av magnus som äter pommes som en mästare.

pommes1
pommes2

Kommentarer
Postat av: annamia

va mysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback