Är inte bra på att komma på rubriker.

isdans
Såhär fina var jag & Magnus i helgen. Eller kanske inte jag, men Magnus var fin.
Vi var iallafall på Liseberg och åkte skridskor. Samt klappade jättesöta får.
Helgen var iallafall, precis som jag hade föreställt mig, helt underbar. Åkte upp redan på torsdagen så jag hade hela fredagen på mig att shoppa julklappar, duktig som jag är har jag bara två kvar nu. Och jag som brukar ta allt 23 december. Mycket stolt! Köpte även en julklapp till mig själv:
Filmkokboken. Mycket fin.
På kvällen efter allt shoppande med Gisela, fick jag lite tid med Magnus äntligen. Vi åt ost & kex & vindruvor. Drack mc persson vin och såg alla Prison Break avsnitt.
Lördagen började med en skön sovmorgon, sen iväg för att se på en lägenhet till Maggan. Tyvärr var den lite av en besvikelse. Tanten som var typ 130 plus var mycket skräckinjagande och underlig. Efter skräckupplevelsen gick vi till Subway och käkade två timmars brunch. Sen lite mer shopping :]
Vi såg nya Bondfilmen också, mycket bra tyckte jag. Speciellt introt var helt fantastiskt. Och alla var snygga och sånt. Hyrde lite film och lagade mat, sen var helgen slut. Snabbt går det.
Nästa helg ska det spelas in julspex film samt ska det förhoppningsvis huggas en julgran med familjen och Maggisch. Och i veckan ska två scene ur blindbock filmas. Det är mycket pågång. Lika bra att tömma sig på information. Man vet ju aldrig när man hinner skriva nästa gång.
Auf Wienerschnitzel.
(Och 23 december kommer Nelly hem från Oslo, yeah.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback