Mc Persson & Don Melo together again

(som syster & bror. lika som bär, right?)

robnfrid

Det är så sant som det är sagt. För tisdag-torsdag gjorde jag en snabbvisit i Norrköping för att hälsa på Robban. Till på köpet fick jag träffa hans fästmö Carro, och det kan jag säga att bättre kunde han inte fått tag på. Bra gjort! Fick även träffa Johan som ska bli min klasskamrat det kommande året. Har ännu inte beslutat mig för om jag ska kalla honom för Jack eller bara Sparrow. Förbannat likt var det iallafall. Alltså måste det vara en bra kille.
Har dessutom gjort en fasansfull upptäckt; min ena sänghalva är tom.
Kommer förmodligen ha slitit av allt mitt hår innan det är som det borde vara igen.
När kommer du Maggs? Jag vill inte bli flint.

Kommentarer
Postat av: Johanna

need to talk to you.... fooooooooooort!

2006-08-10 @ 10:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback