TVÅJÄVLABRADAGAR

 Spenderat gårdagen, kvällen, natten & förmiddagen hos Nelly. Hade OC maraton nästan hela dagen. Ändå hann vi bara med tre av sju dvd skivor. Uhu, mycket kvar. Sen bar det av till halmstad där det var tänkt att vi skulle hitta nyårsoutft. Men det gick ju inte så jävla bra. Slutade med att jag köpte an kalle anka väska på myrorna och Nelly köpte en gigantisk lampskärm. Idaf var vi på fotoexpedition. Jag som modell i diverse märkliga miljöer (kyrkogård, tågstation, åker, m.m.) med en enorm lampskärm på huvudet. Jag kan lägga upp resultatet när det är färdigt.

Idag ska jag hem till mammi. Det var längesedan må jag säga.

23:18
Väl hemma såhär på lovet så måste man gå igenom alla sina foton. Detta är en gammal favorit. Jag & Nelly som just haft våran förlovning ska ut och svira i Båstad. Haha. Det var då en lycklig förlovning.. fram tills ringarna rostade :D

40626-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback