Tredje gången gillt.

Det är ju så man brukar säga. Får se om det även gäller mitt bloggande.. Mycket har såklart hänt sen sist, men är inte riktigt in the mood för att bara rabbla fakta. För att knyta an till mitt förra inlägg så man får något slags sammanhang kan jag säga att Malta var grymt. Definitivt ett ställe jag kan tänka mig att återvända till. Nästa resa är dock redan planerad och denna gång far vi till staterna, New York närmare bestämt. Just nu gäller det bara att hitta passet som jag inte använt sen Maltaresan. Åker inte förrän i maj men det kan ju vara fint att ha lite koll redan nu.
Ikväll är Magnus på innebandyträning. Vilket betyder att jag och Troja huserar själva i lägenheten. Såg att Dum & Dummare sänds på kanal5, en riktig klassiker man inte kan se för många gånger. Tror att vi ska kolla på den, sen kvällspromenad. På återseende (om man nu kan säga återseende på en blogg) inom en förhoppningsvis mer snar framtid än sist.
Vinterbild på Troja från förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback