Midsommarnattsdröm.





Såhär såg det ut när jag kollade ut genom fönstret i Svartrå klockan fem på morgonen efter midsommarfesten. Regn och sol på samma gång. Vackert var det iallafall. Tyvärr fick jag inte riktigt fram på bilden hur magiskt det var.
Festen var iallafall lyckad, många männiksor som man inte träffat på länge. Och saknat.
Robban har lämnat mig och magnus för AC/DC och sen Norrköping. Trist, det är skönt att ha honom här. Som på den gamla goda tiden i annexet.
Imorgon kommer mamma, Mats och Anton på en snabbvisit. De ska nämligen på semester och stanna till här för att lämna bilen innan de far vidare till Landvetter. Det betyder att jag har bil i två härliga veckor! Yes!
Nu måste jag äta, det har slarvats idag..
 

1. Robban, Magnus, Daniel och Troja hängde i hallen en stund.
2. Mycket bubbel blev det.
3. Efter jordgubbar, glass och bubbel blev tog vi luft och tysk öl.


4-6. Det blev en hel väldigt vacker dubbel regnbåge under kvällen.


7. Troja och Atlas fann varandra direkt.
8. Troja är trött efter mycket lek.
9. Magnus är trött efter mycket öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback