Gekås & Tårtkalas

Igår var jag på födelsedagskalas hos min goda vän Gisela. Hennes mamma var på besök från jämtland så hon fick äran att baka tårta. Maräng med jordgubb och banan. Sjukt gott! Giselas bror hade med sig sin lilla chihuahua som Troja genaste blev väldigt förtjust i. Vi visste inte om hon skulle se henne som byte eller kompis, men det gick bra :)
Tisdagen bjöd på ett Gekåsbesök med min granne Tina. Efter nästan 6 timmar därinne och en väldigt tom plånbok fyllde vi hela bilen och åkte hem till Göteborg igen. Jag gjorde många fina fynd bland annat en vääldigt stor påse, heh.
Nu ska jag till stallet och köra Echo. Måste träna inför nästa veckas provlopp.

Både Magnus och Troja blev förtjusta i den stora påsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback