å å å

Jag har hamnat i digitalboxträsket. Och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur det. Ju mer jag kollar runt, desto värre blir det. DET FINNS JU SÅ MYCKET ATT VÄLJA PÅ! Min hjärna pallar inte trycket. Jag är en person som har grav beslutsångest. Dessutom vet jag ingenting om sånt med kanaler och priser och annat. (Tips tack!)
Hösten har kommit och jag är desperat efter dåliga serier och annat man kan slötitta på. Fick även veta att min teve är så uråldrig att det förmodligen inte ens går att koppla i en box.. (Det är iallafall tur att jag kan åka till Gisela när det krisar.)
Dagens höstbild:
image198

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha beslutsångesten verkar ligga i släkten iaf! hur går det med jobbet och så? hoppas att det går bra :) jag får ju allt ta en tripp upp till göteborg nått mer, bara säg till när du kan osv. och säg till när du kommer ner så kan vi ju ut&rida :)
Puss&kram!

2007-10-04 @ 09:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback