Home Sweet Home

image161
nellan & jag, då är man lycklig.

Var hemma på besök hos päronen i helgen. Firade farmor & farfar som faktiskt börjar bli till åren :] Det är alltid lika kul att träffa dem även om det inte blir lika ofta nu som det brukade. Hann även med att träffa Nelly. Hon var lika fin som hon brukar. Får passa på att träffa henne när man väl får tillfälle eftersom hon bor i Oslo nu. Hon kom dessutom med den stora nyheten att hon ska flytta till San Diego i oktober. Det är långt det. I träffa-Nelly-paketet ingick även att få träffa Per & Anton. Det var sjukt kul.
När jag kom hem till mamma hade lilla Zelma anlänt också. Vilken sötnos, det är så man blir knäsvag. Hon är som ett litet gosedjur som får plats i en enda hand. Mon så småningom blir hon nog stor som en tiger. Hon är ju blandning mellan Norsk skogskatt, Main Coon och Perser och kommer får världens längsta päls. Jag saknar henne och min andra katt redan. Fan, jag önskar att man fick ha djur på skolan.

image162

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback