Fullt upp.

image159
Hade en fantastisk helg i Göteborg. Bilden är från en kvällsutflykt till Saltholmen, det finns fler på bilddagboken. Vi hann även med att flytta ut från den gamla lägenheten. Så numera bor Magnus hos Ola Bandola, trevligt! Det blev en liten inföyttningsfset kan man säga. Och jag och Magnus gick vilse på stan :]
På måndagen åkte vi till skolan för att fira valborg, första maj, och att inspelningen av Uppbrottet var färdig. Det blev singstar och lite kortspel. Cristian hade med sig 4 kilo kött till festen. Det är nog det konstigaste någon har tagit med sig på en fest någonsin.
Nu har inspelningen av Saras film om läskiga trädgårdstomtar dragit igång. Jag är B-ljud tillsammans med Buffe som tyvärr har fått ryggskott. Hoppas allt går enligt planerna iallafall. Ikväll kommer Robban till skolan också, det ska bli snajsi. Har inte sett honom sen nyår tror jag. På tok för länge sen alltså.
Idag kom jag på att det bara är två och en halv vecka kvar till skolavslutningen ungefär, skrämmande vad det har gått snabb. Men jag har iallafall fullt upp tills det är helt slut.
Här nedanför är en bild på mig & Gisela på valborgsfesten.
image160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback