latasigdag

Vilken vårdag det har varit! Jag har legat i en solstol och läst manus. Haft shorts och åkt cabbe. Tror det var sjutton grader innan, det måste vara årets rekord. Mm.. Laholm är allt bra fint såhär i vårtiden, men jag längtar faktiskt redan tillbaka lite till inspelningen. Tidigt på måndagmorgon blir jag upplockad för att åka till Trollhättan. Det blir min sista vecka. Iallafall för den här perioden. Ska bli kul att komma tillbaka till skolan ett tag också. Har ju inte träffat klassen på fem veckor nu. Det känns ovant när man är van att leva så tätt ihop. Har inte träffat Magnus heller på lika länge heller. Och vi lär inte kunna ses på ett tag till, blä. Hur trist som helst. Men det får gå helt enkelt. Nästa gång vi ses är sista helgen på påsklovet och då är det faktiskt vår ett års dag. Yeah, det ska firas. Har lagt upp lite bilder på min bilddagbok från vårt besök på Universeum på sportlovet. Jag lägger även in lite bilder från mina veckor på inspelningen i Skara, dock inget inspelningsrelaterat eftersom det är strängt förbjudet :)

image149
Lite vackert väder på inspelningen är aldrig fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback