ETTAN.

40626-63
En riktig sommarklassiker från första året på Katrineberg.
Teater & Film sammanstrålar bakom teaterhuset för att njuta av solnedgången.
Björn har som vanligt gitarren i högsta hugg.

Och i eftermiddag kommer Magnus hit. Då ska vi minsann ut och ta en ridtur i skogen har jag planerat. Haha, vi får se vad han tycker om den saken. Isåfall är det bäst jag sätter mig och syr lite, för min extra ridbyxor är trasiga. Dom kan han få låna. Haha, det blir en syn.
Ikväll har vi också lite party hemma minsann. Det är releaseparty för Magasin Laholm som Ulle har gjort. Jag har skrivit och fotat lite också ska ni veta.
Imorgon beger vi oss med tåget hem till Steve i skogen utanför Vessigebro. Då ska vi ha en kurs i att spränga saker. Det är nämligen så vi filmfolk firar midsommar :) Vi stannar där tills lördag tror jag. Hoppas på en trevlig helg med mycket dunder & brak. Får lägga upp lite bilder sen när jag kommer hem. Trevlig midsommar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback