Magnus Tjugofyra.

tårtljus

Tjugofyra år, tjugofyra ljus. Det blev en kanontårta minsann, banan & choklad.
Det är han värd. Det blev presenter och champagne också. Seinfeldboxen med säsong 1 och 2. Så hade jag målat ett örngott till honom också, som föreställde mig. Det blev väldigt fint som ni kan se lite längre ner. Det är för att inte kudden ska kännas så tom när jag inte är i Göteborg. Fiffigt. Även på lördagen var det födelsedagsfest, fast för Carina som fyllde 20. Det blev verkligen en lyckad fest förrutom på slutet då jag råkade få en glasruta krossad i ansiktet, men det gick bra. Hela helgen har varit väldigt mysig här hemma. Massa matlagningsdoft. Micke har bakat bröd, jag har gjort tårta ch scones. Sophia lagade paj. Det var snö en dag, vilket bara förhöjer myskänslan inomhus ännu mer eftersom man tänder massa levande ljus och tar på sig en extra filt. Fast all den där mysigheten försvann ganska fort när snön och Magnus försvann. Så nu sitter man här ensam på rummet igen. Lyssnar på Cat Stevens och tittar på röran som blivit på mitt rum. Och läntar tills nästa helg. Då blir det Göteborg och filmfestival.

5årblås

örngott

     halväten
Mickes nybakade bröd,
inklusive den stolte bagaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback