Tandläkarbesöket

gick som det skulle. Som ni kan se på bilden är tänderna i toppskick. Haha!
Nypolerade och allt. Men trots att allt var som det skulle ville de ha 600 spänn.
Det är ju helt orimligt. Tror de att en student som jag själv har råd med sånt.
Tandläkarbesöket.

Har gjort ett fotojobb till idag. Har varit hos en designer som har ett företag som heter Vild. Mycket fina kläder. Speciellt klänningarna. Tror nästan att jag ska slå till på en trots min usla ekonomi. Det skulle defenitivt locka fram lite vårkänslor iallafall. Har letat vårteckan när jag var ute idag, men det var utan resultat. Regn & grått bara. Det enda jag hittade var två blommor. Inomhus. Varav den ena redan var vissen. Kolla bilddagboken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan för tanläkarbesök - och det på lovet! 600 spänn, nej, nu när jag också måste börja betala tror jag jag börjar tugga bark och rötter istället - många som klarar sig på det.. ha göttaste lovet! :)kramar!

2007-02-20 @ 16:57:55
Postat av: Anonym

ja, nu när jag glömmde skriva namn, får du väl gissa... (rop i förvrängd röst) L I N N!!!
;)

2007-02-20 @ 16:59:49
Postat av: zombie

oki, det va jag. ledtråd: linn!!!

2007-02-20 @ 17:01:28
Postat av: Nathalie :)

haha jo kusin tandläkaren är ingen hit. som tur är så klarar jag ju mig ett år till utan att betala någonting. sen så isch. Förresten måste ju åka upp till dig & se hur du har det som du sa. kan ju se en dag sen när det passar? :) puss&kram.

2007-02-26 @ 18:50:21
Postat av: Nathalie :)

haha jo kusin tandläkaren är ingen hit. som tur är så klarar jag ju mig ett år till utan att betala någonting. sen så isch. Förresten måste ju åka upp till dig & se hur du har det som du sa. kan ju se en dag sen när det passar? :) puss&kram.

2007-02-26 @ 18:54:17
Postat av: annamia

var är du? varför är du inte i skolan? vad händer ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback