Låt lovet börja!

smurf
Då har man anlänt hem till ljuvliga Laholm. Har inte hunnit med speciellt mycket hittills, men en viktig sak är att jag har gått och skaffat mig en bilddagbok såhär på gamla dar. Tänkte att det är lite smidigare att lägga bilderna där så får ni helt enkelt ta er tid att klicka vidare till den då det är fotovisning. Idag har jag till exempel gjort två små fotojobb. Ett år ett företag här i Laholm som behövde personalbilder till sin hemsida samt leksaksfotografering. Det är gamla antika leksaker ska ni veta. Riktiga dyrgripar, bara den här ynka lilla smurfen kostade nog 1500 kronor tror jag. Ni kan kolla resten på bilddagboken :D Adressen är: fivedollarshake.bilddagboken.se Sen har jag och min hund besökt farmor och smakat på hennes hemgjorda bullar, delikat. Får borsta tänderna noga ikväll för jag ska till tandis imorgon. Fy, mitt skäckställe.
Jag och lillebror har lekt lite med vår nya dator också. En fin dator är det. Den har en inbyggd webcam där man kan göra massa roliga saker, skåda:


Nästan lika kul som Buffes telefon. Jag är inte såhär ful i vanliga fall, det kan jag intyga.
Nu får jag nog ta och umgås lite med familjen. En får ju passa på medan man är hemma.

Kommentarer
Postat av: Cristian

Lycka till hos tandläkaren...du ser ut att ha friska tänder så det ska nog inte vara ett problem det där :)
Ha det gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback