Långfredag.

Är hemma för att fira påskhelg med familjen. En hel veckas lov. Kunde inte planerats bättre för denna helgen kommer nämligen Nelly hem. Det är inte ofta man ser till henne nu för tiden, är hon inte i Oslo så är det Thailand. Så man får helt enkelt passa på när tillfälle ges. Och jag får väl medge att jag inte är så flitig på att komma hem eller höra av mig jag heller. Oturligt nog är det inget vidare väder. Jag hade hoppats på picnicväder nu när det är lov. Hade iallafall en underbar picnic i Göteborg förra helgen:

fridakex

















mm, kex & ost.


 
vinet ska drickas med största njutning.

Hoppas på lika fint väder när Magnus kommer hit nästa helg så han kan få uppleva lite Laholmspicnic också. Förhoppningsvis blir det även lite bowling. Annars är inte veckan direkt planerad. Så är det någon som har förslag på någon kul påskaktivitet är det bara att höra av sig. Jag finns till förfogande. Nu ska jag laga tacos med mamsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback