Finally.

Vi har filmat färdigt Uppbrottet. Eller ja, man är ju aldrig riktigt färdig, vi har fått resta två scener. Men annars är det färdigt. Veckan som gått har varit bra & hyffsat effektiv tycker jag. Det var bara sista dagen det hände en liten incident. Jag skulle parkera på kyrkogården, då kom en senil & gaggig gubbe och backade in i mig. Mycket olyckligt. Hoppas det löser sig till det bästa. Resten av min klass åkte till Stockholm och Drömfabriken idag och jag beger mig till Göteborg om några timmar. Träffa Magnus och skriva lite ska jag göra. Dessutom ska jag inte slösa pengar. Måste spara, för det är så gott som bestämt att jag och magnus ska tågluffa i europa i sommar. Yes, det kommer bli hur underbart som helst. Nu ska jag gå och ta mig en matbit i matsalen, sen ska jag börja min helg. Ciao.
Glöm inte kolla bilderna från Uppbrottet på bilddagboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback