KÖSKITSYSTEM

Idag när jag och två goda vänner var på gekås hamnade jag i världens segaste kö. Jag vet att man ska vara tålmodig och vänta ch sånt när man är svensk. Men är det något jag inte pallar så är det kö. Till råga på allt hade tanten framför mig handlat järnet. Att få upp varorna på bandet, sen för kassatjejen att ta pris på allt, dessutom ringa massa prissamtal åt kärringen, tog nog sammanlagt 20 minuter. Bara för en kund. & det var minst 100 i kön, nästan. Är det något jag är säker på i mittliv är det iallafall att jag inte ska jobba i kassan på gekås. FYFAN!

Kom också på idag att jag kanske intehar sagt att min hårfärg har förändrats. Från rött till mörktsvartbrunt. Det är en ganska viktig faktasak om mig tycker jag. Då var det sagt.  Nu ska jag till Hultet, kolla på Skuggornas Hus och moffa chips och choklad.

EXEMPEL PÅ LÅNG KÖ I STIL MED EN GEKÅS-KÖ:
kö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback