båstadhelvete

Det är sjukt äckligt mycket folk i Båstad på sommaren.
Jag & Nelly cyklade fram och tillbaka mellan Laholm och Båstad igår. Alltså ungefär fem mil sammanlagt. När vi väl var där bland allt folket så var det mest trångt och dålig musik. Men vägen dit var underbar! Min Nelly är allt bra underbar. Vi åt jordgubbar, majs, paj & potatissallad. Lyssnade på reggae och Hank Williams. Drack vin. Det finns massa foto, men på Nellys kamera tyvärr. Det kanske blir ett smakprov eller två när jag fått bilderna. Vill också berätta att min rumpa inte kommer bli sig lik på ett tag. Sjuk träningsvärk. Men maggan kommer imorgon, han kanske kan bota. Vem vet? :] Det ska iallafall bli en fantastisk helg har jag betämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback