Tystnad! Tagning!

 Så har filmproduktionen äntligen kommit igång på riktigt. Två dagar är avklarade, förhoppningsvis klarar vi oss med fyra dagar till. Hittills har vi arbetat med två skådisar; Micke från teaterklassen och en skådespelerska vid namn Karin Bertling. Båda är suveräna! Mot slutet av veckan kommer den tredje & sista skådisen; Inge Linder.
I filmteamet är vi:
Regi: Sara
Foto: Frida (jag)
Inspelningsledare/Scripta: Erika
Ljud: Magnus
Vi är ett litet men mycket effektivt team kan jag lova. Och våran film; "Flygande Jakob" kommer bli kanon. Manus har Erika, Sara & Jag skrivit. 
Jag undrar om man kan hålla på med något roligare än film.. Tveksamt. Jag ska inte bry mig om att försöka hitta det isåfall. Trivs så förbaskat bra. 
Vi tog lite bilder från gårdagens inspelning som ni kan beskåda här nedanför. Det kommer komma fler i veckan hoppas jag.

Nu måste jag nästan lägga mig om jag ska orka upp till frukosten vid sju. Huga!


karin & vi
Jag med kameran & Karin, en av skådisarna. (Magnus syns i bakgrunden någonstans)


teamet
Sara, jag & Magnus.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback