SYNDER. [& sånt annat med.]

Idag har jag gjort det som varit planerat sedan länge. Nu behöver jag inte känna mig som en dålig filmelev längre. Jag kan räknas till en normalbra människa igen. Sin City är avklarad, och jag kommer nog se den igen. Så många bra karaktärer att jag inte kan bestämma mig för en favorit. Fast man kan ju inte annat är falla för den här gode herren.  Plåster har inte varit så koolt sen lekis.

                                  marv 


Imorgon har vi gästföreläsare. Hon heter Eva & är filmfotograf. Ett bra yrke om man frågar mig. Vi ska se på film och hon ska prata. Dessutom fyller Maggan 23 imorgon, han börjar komma till åren han. Det blir födelsedagsfest på fredag. Vinfint och musik. Hoppas det kommer mycket folk. 

Aah! På måndag börjar vår filminspelning. Det kommer blir bra, känner det ut i tånaglarna. 
& jag börjar närma mig slutet på allt vad bildmanus heter, jes. [i rule. you drool.]






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback