Volleyboll & Filmskapande

Går tydligen hand i hand. Vi var inte helt usla trots allt. Jag ska förstås inte ta åt mig någon ära, jag var hejarklack. Men det var jag för klassens skull jag höll mig utanför planen. De klarade sig galant och jag är stolt som tuppen. 
Annars har veckan gått ut på fortsatt redigering. Helgen var det fest och chill. Det sistnämnda var mer som ett tvång efter det förstnämnda kan jag väl avslöja. Phu! 
Dagen speciella är väl att det är Alla Hjärtans Dag. Inte en jävla uppvaktningsjävel har man fått. Haha, fast det är inte som att jag har varit speciellt uppvaktig av mig jag heller. Jämför man att t.ex. få en ros på Alla Hjärtans Dag och få den på en vanlig dag. Visst fan blir man gladare en vanlig dag. Jag satsar bestämt på lite oväntad lycka & kärlek i vardagen. Mycket trevligare. 
Något annat trevligt som man kan se fram emot är att jag åker hem på torsdag. Hinner iofs inte träffa la familia direkt. Ska packa mina väskor och styra kosan söderut. Om mindre än en vecka sittar jag och Nelly på hotellet i Italien tillsammans med de andra femtio. Öppnar första ölen och fixar med brädorna. Järnspikar, detta kommer bli en fin tripp. Men fina männiksor. Fint väder. Och allt annat som kan vara fint är det också.
Här nedan ser ni lite bilder från dagens volleybollstrapats:

         



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback