Viva Italia!

Sportlovet spenderades med Kjellsons och gänget. Närmare bestämt femtio guttans människor i en buss. De andra åren har det varit Österrike för hela slanten men detta året begav vi oss till Italien. Dolomiterna! Världens största skidsystem. Vi bodde nästan i grannbyn till den jag var i förra året. Eftersom jag inte tog så nedrans många bilder som planerat kan jag tyvärr inte presentera fotot på alla femtio. Men lite smått och gott på de närmsta kan jag erbjuda. Förmodligen kommer det komma mera sen också när Nelly uppdaterat mig på fotofronten.

Hm, får väl börja på resan dit. Två galna grabbar vid namn Ante och Gurra klädde ut sig till Polizei och hade passenkontrolle. ACHTUNG! När vi hade varit på hotellrummet i en timme typ kom de och hade privat show för mig och Nelly i rummet. Guns n’ Roses!

   


Restaurangen på hotellet var också galen. Fyra eller fem rätter varje kväll. Men våran servitris; Claudia. Hon var lätt det bästa. På bilden ser ni våra servetter. Man fick i början av veckan sen hade man dem i ett kuvert och återanvände. På en annan nästa bild ser ni Nelly med en fet clementin i munnen. Hon är söt hon. En annan sjuk sak var att hon sniffade kakao den lilla hoen.

 


En bild på Anton med sina hoes. Mig och Nelly alltså. (Tabasc-hoe och Disc-hoe)


Tre bilder från backen. Ett: Berg. Två: Jag och Nelly har visst råkat köpa likadana skidkläder. Tre: Anton, Per, Nelly och Rutger på en bergstopp. Alla är ashungriga och restaurangen i bakgrunden hade inte öppnat.

   

Tillslut en bild på Per, Anton och Jerry när vi sitter på tysklandsbåten hemåt.

Sammanfattningsvis. Bra vecka, längtar tills nästa år. Och innan det, återträffen förstås.

Nu ska jag ägna mig åt skolarbete igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback