Fredag.

Dagen inleddes fint med ett varmt bad, det saknar man verkligen på Katrineberg. Efter det bestämde jag träff med Johanna på måndag, ska bli så jävla kul att träffa henne. Nellys söta nuna får man förhoppningsvis se redan imorgon. Därefter tog jag en promenad med Zoya & inhandlade min sista julklapp. Yeahj!
För övrigt har jag tagit det ganska lugnt på lovet hittills. Klätt utegranen, kollat på film, bakat lussebullar och ringt samt mailat produktionskoordinatorn för Arn-filmen. Förhoppningsvis blir det praktik nästa termin. Håll tummarna. Idag far Maggan hem till Linköping, jag har själv bokat mig en biljett dit på nyårsafton som jag förhoppningsvis får utnyttja. Nu kokar min pasta över. Skriver mer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback