Första jullovsdagen.

Då har jullovet äntligen kommit då. Känns mycket märkligt, när jag tittar ut genom fönstret så känns det nästan som vår. Festen igår var iallafall grymt kul, trots vissa små fadäser. Till exempel har jag nu en bula som är stor som en pingisboll i huvudet typ. Det gick vilt till på dansgolvet ska ni veta. Mina fötter gör extremt ont efter en dag i högklackat, kommer kanske inte ens kunna gå till bussen. Spexet igår var väldigt uppskattat tror jag, till och med personalen som blev ganska påhoppade i filmen skrattade. Film vann i år igen alltså! :]
Nu är det tråkigaste kvar, jag har sjukt mycket att packa innan jag kan åka hem. Fattar inte varför jag alltid gör detta i sista sekund. Så himla typiskt mig. Ni kan förresten gå in på
Annamias bilddagbok. Där finns bilder sen gårdagen. Till exempel en på mig & Gisela när vi förfestade till jullåtar med solbrillor. Samt finns bilder på Micke i hans nya frilla. Som jag klippte & färgade igår. Mycket snygg blev han.
Nä, nu måste jag börja packa. Men först ska jag på huvudvärkstabletts-jakt. För annars kommer jag mycket snart att dö huvudvärksdöden. Jag hatar min bula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback